Μαύρο ξημέρωμα για μία ακόμη οικογένεια στη Λεμεσό.
Ο 22χρονος μοτοσικλετιστής Μάριος Νικολάου, από τον Άγιο Αθανάσιο έχασε τη ζωή του μία ώρα μετά τα μεσάνυκτα στον αυτοκινητόδρομο Πάφου- Λεμεσού, παρά την έξοδο του Καντού.
«Δυστυχώς σήμερα είχαμε νέο θανατηφόρο δυστύχημα με θύμα ένα 22χρονο συνάνθρωπο μας. Ο άτυχος μοτοσικλετιστής μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του και φαίνεται ότι ο ίδιος έφερε προστατευτικό κράνος ασφαλείας» ανέφερε ο Αξιωματικός δυστυχημάτων Λεμεσού Αιμίλιος Καφας.
Σύμφωνα με τις προκαταρκτικές έρευνες της Τροχαίας, ο νεαρός φαίνεται να απώλεσε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του με αποτέλεσμα να πλαγιολισθήσει στην άσφαλτο και να χτυπήσει στα κιγκλιδώματα.
Διερχόμενοι οδηγοί που τον αντιλήφθηκαν ενημέρωσαν την Αστυνομία, ενώ κάλεσαν και ασθενοφόρο το οποίο μετέφερε τον άτυχο μοτοσικλετιστή στο νοσοκομείο, όπου ο επί καθήκον ιατρός διαπίστωσε το θάνατο του.
Όπως είπε ο κος Καφας «Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι η μοτοσικλέτα ενεπλάκη στο δυστύχημα χωρίς την εμπλοκή άλλου οχήματος στο δυστύχημα αυτό. Θα γίνουν περαιτέρω εξετάσεις για να διαπιστωθεί του λόγου του αληθές. Φαίνεται όμως ότι η μοτοσικλέτα με την ανατροπή της ολίσθησε στην άσφαλτο και ο ίδιος χτύπησε πολύ πιθανόν στα προστατευτικά σιδερένια κιγκλιδώματα με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του»
Ο άτυχος νεαρός, που φορούσε προστατευτικό κράνος, επέστρεφε στο σπίτι του στον Άγιο Αθανάσιο μετά από επίσκεψη σε φίλο του που διαμένει στην περιοχή.
Τα ακριβή αίτια θανάτου του θα διαφανούν αύριο κατά τη νενομισμένη νεκροτομή που θα διενεργηθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού.
Ο Μάριος Νικολάου είναι το δέκατο-έβδομο θύμα της ασφάλτου στη Λεμεσό για το 2017.