Ο Ινδός Malkit Singh, ο οποίος καταζητείται από την Αστυνομία για υπόθεση φόνου εκ προμελέτης που διαπράχθηκε στις 27 Αυγούστου στον Άγιο Δομέτιο συνελήφθη από την ψευδοαστυνομία στα κατεχόμενα.
Σύμφωνα με πηγές η πληροφορία ότι ο Malik Singh πέρασε στα κατεχόμενα ήταν γνωστή εδώ και καιρό, με αποτέλεσμα να ζητηθεί η παράδοσή του στα Ηνωμένα Έθνη.
«Για την εν λόγω υπόθεση βρισκόμαστε σε επαφή με την Τεχνική Επιτροπή, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν είχαμε οποιαδήποτε απάντηση, στόχος είναι επιλυθεί το θέμα σήμερα,» ανέφερε ο βοηθός εκπρόσωπος τύπου της Αστυνομίας, Στέλιος Στυλιανού
Ο Ινδός, φέρεται να τέθηκε υπό κράτηση με αφορμή τη διακίνησή του εντός στρατιωτικής ζώνης των κατεχομένων , με αποτέλεσμα να οδηγηθεί ενώπιον του στρατοδικείου και να τεθεί υπό 24ωρη κράτηση.
Κατά την προσαγωγή του δεν αναφέρθηκε πως αυτός καταζητείται από την αστυνομία της Δημοκρατίας, ενώ παρά την παρέλευση αρκετού χρόνου από την κράτηση του Singh, δεν έχει προκύψει καμία ενημέρωση προς τα Ηνωμένα Έθνη από την λεγόμενη αστυνομία.