Συντετριμμένη είναι η οικογένεια του Μιχάλη Ζαφειρόπουλου μετά την εν ψυχρώ δολοφονία του ποινικολόγου μέσα στο γραφείο του, το βράδυ της Πέμπτης, στο κέντρο της Αθήνας.
Η οικογένεια του θύματος έφτασε από την πρώτη κιόλας στιγμή στο σημείο και παρέμεινε εκεί μέχρι αργά το βράδυ. Τα τέσσερα αδέρφια του, ο 23χρονος γιος, η κόρη του, και η σύζυγός του που σοκαρισμένη και απεγνωσμένη προσπαθούσε να συνειδητοποιήσει το κακό που βρήκε την οικογένειά της.
Το δράμα της οικογένειας αποτυπώνεται και στην δήλωση της Ντάνας Ζαφειροπούλου - Οικονομοπούλου, θείας του άτυχου Μ. Ζαφειρόπουλου.
"Στο κέντρο της Αθήνας, μπροστά από δεκάδες κάμερες, σε ώρα εργασίας, δυό αδίστακτοι εγκληματίες μπαίνουν σε ένα γραφείο, κλειδώνουν τους παριστάμενους και δολοφονούν με σιγαστήρα έναν πατέρα που κάνει τη δουλειά του" αναφέρει σε δήλωσή της.
"Ο Μιχάλης Επαμ. Ζαφειρόπουλος, εγγονός Δικαστή, γιός Δικηγόρου και υπηρέτης της Θέμιδας δεν θα ξαναμιλήσει με τα παιδιά του. Σε κάποιους από εμάς σήμερα δεν αρκεί ότι σε Κράτη Δικαίου οι εγκληματίες βρίσκονται, συλλαμβάνονται και τιμωρούνται. Τέτοια εγκλήματα, όπως και τόσα άλλα, έπρεπε να έχουν καταστεί αδιανόητα. Και αυτό δεν αφορά μόνο τη δική μας οικογένεια. Αφορά κάθε οικογένεια" τονίζει η κ. Ζαφειροπούλου.
Συγλονισμένοι δηλώνουν και συνάδελφοι του Μιχάλη Ζαφειρόπουλου για την δολοφονία του. Ο Θέμης Σοφός και η Ελίζα Βόζεμπεργκ μίλησαν στο Καλημέρα Ελλάδα":