Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι ηθοποιοί Josh Brolin και Will Smith βρέθηκαν στο Βερολίνο για την πρεμιέρα της ταινίας τους “Men In Black 3”, Εντυπωσιακή και η πρεμιέρα της πολυναμενόμενης χιονάτης η οποία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο.

Οι Τζος μπρολίν και Γουιλ Σμίθ πόζαραν για τους φωτογράφους και τους θαυμαστές τους στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας της ταινίας.

Όμως, τα φλας άστραψαν όταν εμφανίστηκε η διάσημη τραγουδίστρια Nicole Scherzinger, που επίσης συμμετέχει στην ταινία. Οι τρεις σταρ πόζαραν όλοι μαζί, αλλά και μαζί με τον σκηνοθέτη τους Barry Sonnenfeld.

Η Nicole Scherzinger εμφανίστηκε άκρως ανανεωμένη στην πρεμιέρα του “Men In Black 3”. Η τραγουδίστρια περπάτησε στο κόκκινο χαλί φορώντας μια μωβ τουαλέτα, που αναδείκνυε τέλεια την σιλουέτα της.

Οι Josh Brolin, Will Smith και Nicole Scherzinger, δεν παρέλειψαν να υπογράψουν δεκάδες αυτόγραφα προς τους θαυμαστές τους, που είχαν συγκεντρωθεί για να απολαύσουν τα αγαπημένα τους αστέρια από κοντά.

Μάλιστα ο Γουίλ Σμίθ υπέγραφε για πάνω από μισή ώρα.

Στο Λονδίνο τώρα και στην πλατεία Λεστερ, η Kristen Stewart και η Charlize Theron συγκέντρωσαν πάνω τους όλα τα βλέμματα, στην παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας τους “Snow White and the Huntsman”,.

Οι δύο πρωταγωνίστριες μαγνήτισαν τα βλέμματα και συναγωνίστηκαν η μια την άλλη με τις εμφανίσεις τους για το ποια ήταν η πιο όμορφη της βραδιάς.

Το “Snow White and the Huntsman” είναι μια ακόμη κινηματογραφική μεταφορά του γνωστού παραμυθιού της Χιονάτης, μέσα από μια πιο περιπετειώδη ματιά.

Την Χιονάτη ενσαρκώνει η Kristen Stewart ενώ στον ρόλο της κακιάς μάγισσας είναι η Charlize Theron. Ο Chris Hemsworth στην ταινία υποδύεται τον Κυνηγό που προσλαμβάνει η βασίλισσα για να σκοτώσει τη Χιονάτη.