Ο νεαρός φοιτητής, στο Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών βρισκόταν μαζί με τον πατέρα και τον δίδυμο αδελφό του στα χωράφια τους στο Μάνεσι Καλαβρύτων και μάζευαν καρύδια.
Το παιδί μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Καλαβρύτων, όπου παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε.
Απαρηγόρητοι είναι οι γονείς του νεαρού, αλλά ακόμα πιο τραγική φιγούρα είναι ο αδελφός του.
Σήμερα θα γίνει η νεκροψία και αύριο η κηδεία του 22χρονου, που ζούσε στην Πάτρα.