Ο νεαρός επέστρεψε σήμερα χρησιμοποιώντας λεωφορείο στο ξενοδοχειακό κατάλυμα που τον φιλοξενεί στην Πέγεια.
Όπως ανέφερε είχε χάσει τον προσανατολισμό του όταν αποφάσισε να πάει πεζοπορία μόνος του για να εξερευνήσει την περιοχή των Λουτρών του Άδωνη, αφήνοντας τον αδερφό του σε κάποιο σημείο και θα επέστρεφε.
Η κατάσταση της υγείας του είναι καλή.
Η καταγγελία είχε γίνει από τους οικείους τους χθες στις 18:00 το απόγευμα όταν αντιλήφθηκαν ότι σκοτείνιασε και αυτός δεν είχε επιστρέψει στο ξενοδοχείο.
Στην περιοχή στήθηκε επιχείρηση για τον εντοπισμό του η οποία επανήρχισε σήμερα νωρίς το πρωί.
Ο νεαρός είχε το κινητό τηλέφωνο μαζί του ωστόσο ήταν απενεργοποιημένο...