Βροντερό θα είναι και φέτος το μήνυμα των κατοίκων της κατεχόμενης Μόρφου για αγώνα και επιστροφή στην κατεχόμενη πόλη τους.
Το πρωί στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου ο δήμος της Μόρφου ανακοίνωσε τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήσει τις επόμενες μέρες με γενικό τίτλο « Μέρες Μνήμης Μόρφου». Οι εκδηλώσεις θα διαρκέσουν μέχρι και τις 9 Οκτωβρίου με αποκορύφωμα την πορεία των Μορφιτών προς την πόλη τους που είναι προγραμματισμένη για τις 8 Οκτωβρίου στην παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας.
"Αυτήν την χρονιά, που είναι η 37η θα σταθώ σε δυο καινοτομίες που θα έχει η φετινή πορεία μας. Στις 8 η ώρα το πρωί θα ξεκινήσουν ποδηλάτες της ομοσπονδίας ποδηλατιστών Κύπρου από τον τύμβο της Μακεδονίτισσας να μεταφέρουν την φλόγα προς τον Αστρομερίτη.Γύρω στις εννέα θα συναντηθούν μαζί με τους νέους του συμβουλίου νεολαίας του δήμου Μόρφου από το ΘΟΙ Φυλιάς και τους προσκόπους από το σημείο του χωριού Ακάκι, για να συνοδευσουν την πομπή για να φτάσουν στις 10 η ώρα στον Αστρομερίτη», εξήγησε ο Δήμαρχος Μόρφου, Βίκτωρας Χατζηαβραάμ.
Οι αντικατοχικές εκδηλώσεις περιλαμβάνουν επίσης δυο ανοικτές συγκεντρώσεις με ομιλητή τον διαπραγματευτή της Ελληνοκυπριακή πλευράς Ανδρέα Μαυρογιάννη αύριο Τρίτη στη Λεμεσό και την Πεμπτη 5 Οκτωβρίου στην Λευκωσία, αιμοδοσία στις 4 Οκτωβρίου, όπως επίσης επίσκεψη ξένων αποστολών στην κατεχόμενη Μόρφου το Σαββατο και εκδήλωση στο προεδρικό μέγαρο.