Μία μέρα μετά την στάση εργασίας νοσηλευτών και ιατρών για τα περιστατικά βίας στα δημόσια νοσηλευτήρια αλλά και τις σαφείς οδηγίες του προέδρου της δημοκρατίας για προώθηση των μέτρων που προτείνει το Υπουργείο Υγείας για μηδενική ανοχή , ο Υπουργός υγείας το πρωί ενημέρωσε την επιτροπή ελέγχου για τα μέτρα και τα νομοσχέδια που πολύ σύντομα θα καταθέσει .
Ο κύριος Παμποριδης ανάφερε πως θα καταθέσει νομοσχέδιο για διακεκριμένο τύπο αδικήματος για τις περιπτώσεις όπου λειτουργός υγείας δέχεται επίθεση κατά την επιτέλεση του καθήκοντος του που θα περιλαμβάνει αυξημένες και αποτρεπτικές ποινές. Ανέφερε ακόμη πως μελετάται η εισαγωγή πειθαρχικού εξιτηρίου ασθενούς.
Όσο για την αγορά υπηρεσιών ιδιωτικών φρουρών ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να αντικαταστήσουν την αστυνομία αλλά να βοηθήσουν τους αστυνομικούς να επιβάλουν την τάξη. Οι ιδιωτικοί φρουροί θα αναλαμβάνουν επίσης και την ποινική διαδικασία με στόχο να μην υποβάλλονται οι λειτουργοί υγείας στην διαδικασία καταγγελιών και μαρτυρίας ενώπιον δικαστηρίου.
Την ίδια ώρα το πρωί στο γενικός νοσοκομείο Λευκωσίας συντεχνίες λειτουργών υγείας και αστυνομία παρακάθονταν σε σύσκεψη ως συνέχεια της χθεσινής με στόχο να ξεκαθαρίσει το τοπίο για τα μέτρα που λαμβάνονται και τι μπορεί επιπλέων να γίνει και δεν έγινε.
Όπως είπε ο ΓΓ ΠΑΣΥΝΟ Παναγιώτης Γεωργίου «Υπάρχουν κάποιες σκέψεις που θεωρούμε πως είναι προς την σωστή κατεύθυνση και θα βοηθήσουν να μην υπάρχουν παρόμοια περιστατικά αλλά αναμένουμε και από νομικής πλευράς να δούμε τι μπορεί να γίνει έτσι ώστε να έχουμε κάποιες αυστηρότερες ποινές.»
Όπως ανέφερε ο κύριος Γεωργίου η συζήτηση θα συνεχιστεί σε νέα σύσκεψη την ερχόμενη εβδομάδα.