Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε συμβολικό κλείσιμο του κυκλικού κόμβου στην είσοδο του αεροδρομίου Λάρνακας για πέντε λεπτά, από 200 περίπου ταξί των επαρχιών Λευκωσίας, Λεμεσού, Πάφου και ελεύθερης Αμμοχώστου, προχώρησαν το μεσημέρι οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί. 

Το κλείσιμο του κόμβου αποτελούσε μέρος της παγκύπριας τετράωρης προειδοποιητικής στάσης εργασίας, που ξεκίνησαν από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 οι οδηγοί αστικών ταξί, διαμαρτυρόμενοι, όπως ανέφεραν, για τη μη λύση των χρόνιων και πολλαπλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν. Οι οδηγοί παρέταξαν τα αυτοκίνητα τους στην αριστερή λωρίδα του δρόμου που οδηγεί στους χώρους των αναχωρήσεων και των αφίξεων του αεροδρομίου. Επί ποδός βρισκόταν ισχυρή αστυνομική δύναμη, η οποία ωστόσο δεν χρειάστηκε να επέμβει, αφού η εκδήλωση των οδηγών ταξί ήταν ειρηνική. 

Σε δηλώσεις του, ο Αντιπρόεδρος των Αστικών Ταξί του Αεροδρομίων Λάρνακας Ανδρέας Θεμιστοκλέους ανέφερε ότι ''τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος είναι χρόνια και αυξάνονται καθημερινά, αφού προς επίλυση τους δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση από κανένα αρμόδιο Υπουργείο. Μεταξύ των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε είναι η πειρατεία και το μονοπώλιο της ασφάλειας των ταξί, αφού εκτός της Κοινοπραξίας δεν υπάρχει καμία άλλη ασφαλιστική εταιρεία για τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί''.

Δείτε τί έγινε στη Λάρνακα:

 

Παγκύπρια τετράωρη απεργία πραγματοποιούν αύριο οι οδηγοί ταξί στο πλαίσιο διεκδίκησης λύσεων για σειρά αιτημάτων τους.

Η απεργία θα αρχίσει στις 10 το πρωί και θα ολοκληρωθεί στις 2.