Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το λεγόμενο «Υπουργείο Εξωτερικών» επανέρχεται με νέες αποκαλύψεις για το χαράτσι που επιχειρεί να επιβάλει το κατοχικό καθεστώς στη βοήθεια που παραχωρείται από την Κυπριακή Δημοκρατία στους εγκλωβισμένους

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εγκλωβισμένοι δεν είναι εγκλωβισμένοι αλλά ελεύθεροι πολίτες που απολαμβάνουν όλα τα δικαιώματα των δήθεν πολιτών του ψευδοκράτους

Κατηγορούν μάλιστα την Ελληνοκυπριακή πλευρά για πολιτική εκμετάλλευση του θέματος και υποστηρίζουν ότι οι διαφορετικές συνθήκες του σήμερα σε σχέση με το 1974 αγνοούνται

Μάλιστα η ανακοίνωση πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα, κατηγορώντας τους εγκλωβισμένους ότι τα αγαθά αυτά, που δεν είναι αναγκαία για αυτούς, τα πωλούν σε Τουρκοκύπριους.

Με ανακοίνωση επαναλαμβάνει ότι η παροχή αγαθών στους εγκλωβισμένους

ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΩΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΩΝ

1.Η παροχή αγαθών επιτρέπεται μόνο όταν οι απαιτούμενοι φόροι έχουν καταβληθεί

2.Για ανθρωπιστικούς λόγους η προμήθεια φαρμακευτικής βοήθειας θα εξαιρείται από το πλαίσιο της νέας διαδικασίας.

Η ανακοίνωση καταλήγει λέγοντας ότι τα Ηνωμένα Έθνη είναι ενήμερα για το θέμα, παρά την προ ημερών τοποθέτηση της ΟΥΝΦΙΚΥΠ που χαρακτήρισε την απόφαση ατυχή, και αντίθετη με πρόνοιες της συμφωνίας της Τρίτης Βιέννης.