Νέα σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν σήμερα ανάμεσα σε οπαδούς του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού στην Κωνσταντινούπολη.
Οπαδοί του Παναθηναϊκού επιτέθηκαν με πέτρες και άλλα αντικείμενα σε πούλμαν που μετέφεραν οπαδούς των «ερυθρόλευκων», έξω από το «Σινάν Ερντέμ», με αποτέλεσμα να προκληθεί τουλάχιστον ένας τραυματισμός και να σημειωθούν σοβαρές υλικές ζημιές στα οχήματα.
Η τουρκική αστυνομία δεν κατάφερε και πάλι να αποτρέψει εγκαίρως τις συμπλοκές μεταξύ των οπαδών των "αιωνίων", παρά το γεγονός ότι το κλίμα είχε δυναμιτιστεί από τα επεισόδια του Σαββάτου στην περιοχή Σουλτάν Αχμέτ της Κωνσταντινούπολης, τα οποία προκάλεσαν τον τραυματισμό ενός φιλάθλου του Ολυμπιακού.
Σημειώνεται ότι οι διοικούντες την ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, αποφάσισαν να καλύψουν τα έξοδα της νοσηλείας του άτυχου φιλάθλου, σε ένδειξη συμπαράστασης.