Έκρηξη αυτοσχέδιας βόμβας ειχαμε τα ξημερώματα στη Λεμεσό σε κατάστημα πώλησης ηλεκτροκίνητων μοτοσικλετών και αυτοκινήτων, ιδιοκτησίας 52χρονου.
Η έκρηξη συνέβη στις 03:35 με αποτέλεσμα να προκληθεί φωτιά στο εσωτερικό του καταστήματος, η οποία αργότερα κατασβέστηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.
Από τις εξετάσεις που έγιναν διαπιστώθηκε ότι η έκρηξη οφειλόταν στην πυροδότηση αυτοσχέδιας βόμβας εκρηκτικής ύλης υψηλής ισχύος. Εντός του καταστήματος υπήρχαν έξι ηλεκτροκίνητες μοτοσικλέτες, έργα τέχνης και μπροστά από το κατάστημα δύο μικρά ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα οποία καταστράφηκαν ολοσχερώς.
Οι δράστες ωστόσο δεν σταμάτησαν στο πρώτο κατάστημα, αφού λιγη ώρα αργότερα πυροβόλησαν εναντίον καταστήματος που ασχολείται επίσης με την πώληση ηλεκτροκίνητων οχημάτων και βρίσκεται στην οδό Σπύρου Κυπριανού στην Λεμεσό.