Με ποδηλασία και πεζοπορία, συνόδευσαν ο Σύνδεσμος Διαιτολόγων και Διατροφολόγων, και το Υπουργείο Υγείας, την επίσημη έναρξη των εκδηλώσεων διαφώτισης, για άσκηση και σωστή διατροφή.
Η έναρξη των εκδηλώσεων για την ενημέρωση μικρών και μεγάλων σχετικά με τη σωστή διατροφή, δόθηκε στη Δημοσιογραφική Εστία. Μήνυμα της εκστρατείας είναι «προγραμματίστε σωστά το πιάτο σας αλάτι, λίπος μερίδα, σωστή διατροφή» και σε αυτό αναφέρθηκε στο χαιρετισμό της η Πρόεδρος του συνδέσμου διαιτολόγων Ελένη Ανδρέου: "Το μήνυμα μας είναι ότι πρέπει να υπάρχουν οι σωστές συμβουλές για να έχουμε μία καλή διατροφή για να προλάβει και να θεραπεύσει συγκεκριμένα προβλήματα μέσω της διατροφής".
Εκ μέρους του Υπουργού Υγείας μίλησε η κλινική διαιτολόγος Ελίζα Μαρκίδου: "Από το 2008 γιορτάζουμε την παγκύπρια ημέρα διατροφής και έχει γίνει θεσμός. Στόχος του Υπουργείου μας είναι να μεταφέρει το πόσο πολύ μας ενδιαφέρει να μάθουμε τον κάθε Κύπριο να τρώει σωστά".
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε πεζοπορία και ποδηλατοδρομία και την έναρξη κήρυξε η Αναπληρώτρια Πρόεδρος της Επιτροπής Υγείας της Βουλής, Στέλλα Κυριακίδου. "Η Επιτροπή Υγείας της Βουλής έχει συζητήσει επανειλημμένα τα θέματα που αφορούν τα θέματα της πρόληψης. Η σωστή διατροφή είναι ένα σημαντικό κομμάτι που αφορά την πρόληψη για ένα σωστό τρόπο ζωής".
Οι εκδηλώσεις θα συνεχιστούν στις 19 Μαΐου στη Λεμεσό.