Τελέστηκε το πρωί στον Ιερό Ναό Αγίας Βαρβάρας στο Καιμακλί το ετήσιο μνημόσυνο των ηρώων του τρίτου λόχου του 211 Τάγματος Πεζικού και αναπέμφθηκε δέηση για την εξακρίβωση της τύχης των αγνοουμένων, αξιωματικών και οπλιτών του, στην παρουσία συγγενών και συμπολεμιστών.
Τα παλλικάρια του 3ου λόχου του 211 Τάγματος Πεζικού ύψωσαν το ανάστημα τους και πολέμησαν στη γραμμή αντιπαράταξης Βορείου Πόλου, Ομορφίτας, Νεάπολης και Τράχωνα και πρόσφεραν την ζωή τους για προάσπιση της ελευθερίας και εδαφικής ακεραιότητας της πατρίδας.
Στο επιμνημόσυνο λόγο του ο Επίτροπος Προεδρίας Φώτης Φωτίου εξήρε την προσφορά των ηρώων του 211 Τάγματος Πεζικού:
"Ιδιαίτερα οι περιοχές της Ομορφίτας, της Νεάπολης και του Τράχωνα, τις οποίες υπεράσπιζε το 1974 ο τρίτος λόχος του 211 Τάγματος Πεζικού, έζησαν μακρές περιόδους ταραχών και βρέθηκαν στο επίκεντρο συγκρούσεων μαζί με άλλες περιοχές της λεγόμενης πράσινης γραμμής της Λευκωσίας".
Ο κ. Φωτίου επαίνεσε και την τεράστια συμβολή των επιζώντων συμπολεμιστών των αγνοουμένων του τρίτου λόχου, στην προσπάθεια εντοπισμού των λειψάνων τους στα σημεία όπου πολέμησαν.
Ακολούθησε εκδήλωση μπροστά στο μνημείο των ηρώων που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού και κατάθεση στεφάνων, ενώ η τελετή ολοκληρώθηκε με τον εθνικό ύμνο.