Φορώντας κράνη και μπλουζάκια που έγραφαν «Προστάτευσε με. Έχω δικαίωμα να ζω», δεκάδες ποδηλάτες συμμετείχαν στην ποδηλασία διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα, με αφορμή τους πρόσφατους θανάτους ποδηλατιστών, του 13χρονου Δαμιανού Παχύ και του 33χρονου Παναγιώτη Χατζηνικόλα.
Με την παρουσία τους θέλησαν να καταστήσουν σαφές ότι θα πρέπει να ψηφιστεί άμεσα, ο νόμος που θα ρυθμίζει την σωστή και ασφαλή διακίνηση ποδηλατιστών στους κυπριακούς δρόμους.
«Ζητάμε και εμείς τα δικαιώματα μας σαν ποδηλάτες, έχουμε δικαίωμα να είμαστε στο δρόμο, θέλουμε να μας σέβονται οι οδηγοί,» ανέφερε η αντιπρόσωπος της Παγκύπριας Ομοσπονδίας Ποδηλασίας, Άντρη Παντελή,
Μικροί και μεγάλοι δήλωσαν δυναμικό παρών στην πορεία, που ξεκίνησε από το Δημοτικό Μέγαρο Στροβόλου, πέρασε από το Προεδρικό Μέγαρο και τη Βουλή, και κατέληξε στο σημείο εκκίνησης.
Η Παγκύπρια Ομοσπονδία Ποδηλασίας ζητά τη διενέργεια εκστρατείας αφύπνισης και επιμόρφωσης των οδηγών, καθώς και την εισαγωγή του μαθήματος ποδηλατικής ασφάλειας στα σχολεία.