Στο Προεδρικό Μέγαρο, και υπό την προεδρία του Προέδρου της Δημοκρατίας, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα η σύνοδος της εθνικής επιτροπής για τα ναρκωτικά.
Η κάνναβη παραμένει η πιο διαδεδομένη παράνομη ουσία στην Κύπρο, την ώρα που καταγράφεται σταθερή μείωση στον αριθμό των νέων χρηστών τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με έρευνα του Αντιναρκωτικού Συμβουλίου.
Στην έρευνα αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, στο πλαίσιο της συνόδου της εθνικής επιτροπής για τα ναρκωτικά:"Τέσσερις στους δέκα μαθητές έχουν δοκιμάσει το κάπνισμα και ποσοστό 24% και 18% των αγοριών και κοριτσιών αντίστοιχα έχουν δοκιμάσει τσιγάρο σε ηλικία μικρότερη των 13 ετών. Σημειώνω ότι παρατηρείται μια γενική αύξηση των ατόμων που αιτούνται θεραπείας, ενώ η ηρωίνη, με ποσοστό 45%, παραμένει η κύρια ουσία κατάχρησης λόγω της οποίας τα άτομα αιτούνται θεραπείας".
Η Εθνική Επιτροπή έχει ως βασικό στόχο τον συντονισμό των ενεργειών Κυβέρνησης και Αντιναρκωτικού Συμβουλίου, και η δράση της, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, αποδεικνύει τη σημασία που αποδίδει η Πολιτεία σε ένα τόσο σημαντικό θέμα.
Στα όσα απασχόλησαν τη σημερινή σύνοδο αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του Αντιναρκωτικού Συμβουλίου Αθως Γεωργίου.
"Βλέπουμε", σημείωσε "ότι αυξήθηκαν τα άτομα τα οποία ζητούν θεραπεία. 884 άτομα το 2010 και αυτό δείχνει ότι βελτιώθηκε η προσβασιμότητα στα θεραπευτικά κέντρα".
Η νέα Στρατηγική 2013-2020, που βρίσκεται στο στάδιο της διαμόρφωσης, θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά και τον τομέα της επιβλαβούς χρήσης αλκοόλ.