"Καλωσόρισες στο νέο σου σπίτι Φριντ. Μετά την πάροδο κάποιου χρόνου από την απώλεια του Λίο μου, αποφάσισα να προχωρήσω στην υιοθεσία του μικρού Φριντ. Τα καταφύγια είναι γεμάτα από ψυχούλες που έχουν ανάγκη να πάρουν αλλά και να δώσουν αγάπη και παρακινώ όλους τις οικογένειες να προχωρήσουν στην υιοθεσία ενός αδέσποτου ζώου."
Έκκληση προς τον κόσμο για καλή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα τα οποία ως πιο αδύναμα χρειάζονται την αγάπη και την προστασία μας απηύθυνε σήμερα ο ΠτΔ όταν παρέλαβε από το καταφύγιο "Άργος" τον μικρό Φριντ.
Ο Πρόεδρος, ανέφερε συγκινημένος ότι μετά την πάροδο κάποιου χρόνου από την απώλεια του προηγούμενου του σκύλου, του Λίο, η οποία του στοίχισε αποφάσισε να προχωρήσει στην υιοθεσία του μικρού Φριντ.
Πραγματικά λατρεύω τα ζώα, είπε ο Πρόεδρος Αναστασιάδης, προσθέτοντας ότι έπρεπε να περάσει ένα χρονικό διάστημα να ξεπεραστεί η θλίψη από το χαμό του Λίο.
Χαρακτήρισε τον Φριντ συμπαθέστατο και σε ερώτηση δημοσιογράφου αν ο Φριντ ψηφίζει Αναστασιάδη, απάντησε χαριτολογώντας ότι «δεν με ενδιαφέρει τί ψηφίζει. Έτσι κι αλλιώς είναι ανήλικος ακόμα!»
Ακολούθως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, σε δηλώσεις του, ανέφερε ότι «υπάρχουν χιλιάδες αδέσποτα σκυλάκια. Είναι ψυχούλες. Και συνεπώς θέλουν και αυτά αγάπη. Η έκκληση μου είναι όποιος αγαπά πραγματικά τα ζώα να γνωρίζει ότι είναι και ο καλύτερος σύντροφος για τα παιδιά. Τα ζώα είναι πιστά στον άνθρωπο», είπε ο Πρόεδρος, ο οποίος αναφέρθηκε στο πιστό άλογο που είχε ο πατέρας του.
«Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να έχω ξανά έναν φίλο που είναι από τους καλύτερους φίλους του ανθρώπου», είπε ο Πρόεδρος Αναστασιάδης.
Φωτογραφίες Ανδρέα Μανώλη*