Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει το θέμα των πλαστικών σακούλων στις οποίες τοποθετούνται τα προϊόντα μετά την αγορά τους. Το μόνο βέβαιο είναι ότι από την πρώτη του χρόνου οι καταναλωτές θα αναγκάζονται να τις αγοράζουν ή να παίρνουν για τα ψώνια τους δικές τους σακούλες. 

Το θέμα συζήτησε η επιτροπή περιβάλλοντος και αναμένεται κατά την κατά άρθρο συζήτηση να ξεκαθαρίσουν τα θέματα. Σύμφωνα με το υπο συζήτηση νομοσχέδιο το κόστος της κάθε σακούλας ανέρχεται στα 2,5 σεντ του ευρώ και γίνεται εισήγηση αυτές να πωλούνται στα 5 σεντ. 

Ερωτηματικό παραμένει το πώς θα αξιοποιείται το υπόλοιπο ποσό. 

"Ζητήσαμε ή να δημιουργηθεί ειδικό ταμείο που να πηγαίνουν αυτέ τα χρήματα για περιβαλλοντικές δράσεις ή όπως μας εξήγησε ο διευθυντής του τμήματος περιβάλλοντος θα διατίθεται από τους πωλητές να δημιουργούν εκείνοι προγράμματα περιβάλλοντος", εξήγησε ο Αδάμος Αδάμου.

Το κόστος για τους καταναλωτές είναι τεράστιο ήταν το μήνυμα του βουλευτή του ΔΗΚΟ Χρίστου Ορφανίδη. 

Στόχος είναι το σχετικό νομοσχέδιο να οδηγηθεί στην Ολομέλεια για ψήφιση μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου.