Η Κύπρια ηθοποιός Κίκα Γεωργίου, η οποία πρωταγωνιστεί και στη δραματική σειρά του Αντέννα "Ότι αγάπησα", ήταν η μεγάλη νικήτρια στην κατηγορία πρώτου γυναικείου ρόλου στα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
Η ηθοποιός μιλώντας στον Αντέννα αφιέρωσε το βραβείο στους γονείς της .
Η αγαπημένη πρωταγωνίστρια της σειράς του Αντέννα «Ότι αγάπησα» που φέρει την υπογραφή του Κωνσταντίνου Οδυσσέως , Κίκα Γεωργίου, απέσπασε το βραβείο Α Γυναικείου Ρόλου για την συμμετοχή της στην ταινία «Η πόλη των Παιδιών» στα ετήσια βραβεία της ελληνική ακαδημίας κινηματογράφου.
Μιλώντας στο δελτίο του Αντέννα η αγαπημένη ηθοποιός ανέφερε ότι δεν περίμενε να πάρει το βραβείο καθώς ήταν η πρώτη της κινηματογραφική δουλειά.
Η ηθοποιός αναφέρθηκε και στη σημασία που έχουν τα βραβεία για τους έλληνες ηθοποιούς και όχι μόνο.
Μίλησε επίσης για τη συμμετοχή της στην επιτυχημένη δραματική σειρά του Αντέννα ότι Αγάπησα , καθώς τα γυρίσματα έχουν ολοκληρωθεί.
Η ταινία "Η πόλη των Παιδιών" στην οποία πρωταγωνιστεί η Κίκα Γεωργίου απέσπασε επίσης το βραβείο καλύτερου σεναρίου το οποίο υπογράφει ο Γιώργος Γκικαπέππας.
Στα ελληνικά βραβεία τιμήθηκε ακόμη ένας Κύπριος ο Ηλίας Δημητρίου με το βραβείο του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη για την ταινία του «Fish n’ chips», η οποία διεκδικούσε και το βραβείο καλύτερης ταινίας.