Έλλειψη αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι και το τέλος του Αυγούστου, σύμφωνα με το Κέντρο Υγείας Έγκωμης. Αφού, όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, πολλοί πολίτες βρίσκονται σε διακοπές.
Σχολεία και εργασιακοί χώροι έχουν τη δική τους σημασία, αφού με διαφωτιστικές εκστρατείες και εκδηλώσεις, η Τράπεζα Αίματος προσεγγίζει αιμοδότες.
Επομένως, από τον Σεπτέμβρη, θα επανέλθουν τα πολύ καλά επίπεδα που υπήρχαν μέχρι χθες το πρωί.
Στη Λευκωσία, οι αιμοδότες έχουν την δυνατότητα, από τις 7:30 το πρωί έως και τις 8 το βράδυ, να χαρίσουν ζωή στο Κέντρο Υγείας Έγκωμης. Ενώ στις υπόλοιπες πόλεις, οι ώρες αιμοδοσίας είναι από τις 7:30 το πρωί έως και τις 2 το μεσημέρι.