«Δώσε κάτι που εσύ θεωρείς δεδομένο, αλλά για τον συνάνθρωπό σου είναι ζωή.» Αυτό είναι το σύνθημα με το οποίο η Ελληνική Δύναμη Κύπρου, σε συνεργασία με το Κέντρο Αίματος του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία για Αξιωματικούς και οπλίτες, στις εγκαταστάσεις των Μονάδων της. Η εθελοντική αιμοδοσία άρχισε χθες με μεγάλη ανταπόκριση, και μετά τη σημερινή παύση, ολοκληρώνεται αύριο.
«Ελπίζουμε και στις δεκαέξι Αυγούστου να έχουμε όσο δυνατό περισσότερους αιμοδότες για να καλύψουμε τις ανάγκες που υπάρχουνε στις υπηρεσίες αιμοδοσίας των νοσοκομείων της Κύπρου,» ανέφερε αξιωματικός της ΕΛΔΥΚ.
Η συγκεκριμένη δράση, αποτελεί κύρια δραστηριότητα της ΕΛΔΥΚ για τις ημέρες αυτές, με σκοπό την επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος.
Ο Σωκράτης Μενελάου, Αναπληρωτής Προϊστάμενος Κέντρου Αίματος ανέφερε πως «Είναι ακόμη πιο σημαντική η προσφορά να γίνεται στιγμές όπως οι δεκατέσσερις δεκαέξι Αυγούστου που οι περισσότεροι από εμάς είναι διακοπές και αντιμετωπίζουμε σοβαρά προβλήματα επάρκειας αίματος.»
Της χθεσινής αιμοδοσίας προηγήθηκε ενημέρωση του προσωπικού περί της σοβαρότητας και της σημασίας της συμμετοχής στη διαδικασία της αιμοδοσίας και της προσφοράς.