Ο Δήμαρχος Λευκωσίας συνομίλησε μαζί με την ομάδα των Οδηγών και τους ενημέρωσε για τις συνέπειες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η πόλη λόγω της διαίρεσης και την ημικατοχής της και τα μελλοντικά σχέδια που αφορούν την αναζωογόνηση των περιοχών που εφάπτονται της πράσινης γραμμής.
Η ομάδα των Οδηγών από το Τέξας είναι προσκεκλημένη του Σώματος Κυπρίων Οδηγών και η οποία στη συνέχεια ξεναγήθηκε στην εντός των τειχών πόλη της Λευκωσίας.