Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ανατριχίλα προκαλεί η είδηση ότι μια 27χρονη από τη Μπραζίλια (πρωτεύουσα της Βραζιλίας) σκότωσε έγκυο οχτώ μηνών, άνοιξε την κοιλιά της και της πήρε το μωρό.

Η Σουέλεν Κοΐμπρα ντο Κάρμο παρέσυρε την έγκυο Ναϊάρα Σίλβα Κόστα με την πρόφαση ότι θα της έδινε πράγματα για το αγέννητο μωρό της.

Η γυναίκα πήγε στο σπίτι της κι εκεί η 27χρονη τη νάρκωσε, την κρέμασε και τη μαχαίρωσε πριν βγάλει το μωρό από την κοιλιά της, το οποίο λίγο αργότερα άφησε και αυτό την τελευταία του πνοή.

Η άτυχη κοπέλα

Image removed.

Η Κάρμο συνελήφθη από την αστυνομία και ομολόγησε το αποτρόπαιο έγκλημά της, υποστηρίζοντας ότι το έκανε γιατί ήθελε απεγνωσμένα ένα παιδί.Μάλιστα είπε στους αστυνομικούς ότι λίγες εβδομάδες πριν είχε κάνει έκτρωση, χωρίς όμως να τους εξηγεί το λόγο.

Image removed.

Όπως αποκαλύφθηκε η 27χρονη γνώρισε το θύμα της μέσα από τα social media, άρχισαν να μιλούν και η δολοφόνος άρχισε να σχεδιάζει το αρρωστημένο της σχέδιο.Μετά τη δολοφονία, η Κάρμο έθαψε την 22χρονη στον κήπο της, όπου είχε ζητήσει από έναν γείτονά της να ανοίξει μια τρύπα δήθεν για να φυτέψει λουλούδια.

Αυτό όμως ήταν που την πρόδωσε, αφού όταν ζήτησε από τον γείτονα η τρύπα να έχει μήκος δύο μέτρα και βάθος ένα, υποψιάστηκε ότι κάτι δεν πάει καλά και πήγε στην αστυνομία, ενώ το νεογέννητο βρέθηκε νεκρό, τυλιγμένο μέσα σε μια λεκάνη με ρούχα στο υπνοδωμάτιο της φόνισσας.