Πρωτοφανές επεισόδιο μεταξύ γυναίκας αστυνομικού που υπηρετεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας και ενός οδηγού ασθενοφόρου, είχαμε χθες τα ξημερώματα. Αποτέλεσμα να διαταχθεί έρευνα από τον Αρχηγό Αστυνομίας για να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη και να αποδοθούν ευθύνες εκεί και όπου υπάρχουν.
Η γυναίκα αστυνομικός, φέρεται να στάθμευσε το ιδιωτικό της όχημα, στον χώρο των ασθενοφόρων. Ένας από τους οδηγούς την κάλεσε τότε να το μετακινήσει, αφού εμπόδιζε και δεν μπορούσαν να σταθμεύσουν στη θέση τους τα ασθενοφόρα. Αντί όμως η αστυνομικός να συμμορφωθεί, τους απάντησε πως θα το μετακινούσε όταν θα τέλειωνε η βάρδια της. Κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις, με αποτέλεσμα δεύτερος οδηγός να σταθμεύσει το ασθενοφόρο του ακριβώς μπροστά από το όχημα της αστυνομικού και να την αποκλείσει.
Στη θέα του ασθενοφόρου η αστυνομικός ζήτησε να μετακινηθεί άμεσα με τη δικαιολογία ότι εμπόδιζε τη διακίνηση των οχημάτων και όταν αυτό δεν έγινε, έκοψε εξώδικο στον οδηγό του, όπως έπραξε και με τους οδηγούς άλλων οχημάτων που βρίσκονταν στο ίδιο σημείο
«Ως αστυνομία θεωρούμε καταρχήν ότι είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό για αυτό και έχουν δοθεί ήδη οδηγίες προς την ηγεσία της αστυνομίας προς τον αστυνομικό διευθυντή Λευκωσία για άμεση διερεύνηση του και ετοιμασία σχετικής έκθεσης το συντομότερο,» ανέφερε ο βοηθός εκπρόσωπος τύπου της Αστυνομίας κ. Στέλιος Στυλιανού.
Στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας κλήθηκαν και ανακριτές της Αστυνομίας, οι οποίοι και άρχισαν να λαμβάνουν καταθέσεις από εργαζόμενους και αυτόπτες μάρτυρες, του πρωτοφανούς επεισοδίου