Στην κρίση που ξέσπασε μεταξύ Αιγύπτου και Σαουδικής Αραβίας παρεμβαίνει ο Αραβικός Σύνδεσμος.
Ο γενικός γραμματέας του Αραβικού Συνδέσμου Νάμπιλ Αλ-Αράμπι ανακοίνωσε χθες ότι προσπαθεί να τερματίσει τη διπλωματική κρίση μεταξύ Σαουδικής Αραβίας και Αιγύπτου, την οποία χαρακτήρισε ''περαστικό συννεφάκι''.
Σε ανακοίνωσή του ο Ελ-Αράμπι σημειώνει ότι επικοινώνησε με τους υπουργούς Εξωτερικών της Σαουδικής Αραβίας και της Αιγύπτου, Σαούντ Αλ-Φαϊσάλ και Μοχάμεντ Κάμελ Αμρ.
Το Σάββατο η Σαουδική Αραβία ανακάλεσε για διαβουλεύσεις τον πρεσβευτή της στο Κάιρο και έκλεισε την πρεσβεία της αλλά και τα προξενεία στην Αλεξάνδρεια και το Σουέζ, μετά τις διαδηλώσεις που οργανώθηκαν με αίτημα την απελευθέρωση του Αχμεντ αλ-Γκιζάουι, του Αιγύπτιου δικηγόρου και προασπιστή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ο οποίος έχει συλληφθεί από τις σαουδαραβικές αρχές.
Ο Ελ-Αράμπι τονίζει ότι ''έχει εμπιστοσύνη στη σοφία των δύο χωρών για να ξεπεραστεί αυτό το συννεφάκι στις ιστορικές και στρατηγικής σημασίας σχέσεις'' μεταξύ τους.
Ο Μοχάμεντ Κάμελ Αμρ από την πλευρά του είπε ότι θα πρέπει να γίνεται διαχωρισμός μεταξύ των διμερών σχέσεων με τη Σαουδική Αραβία και την μεμονωμένη περίπτωση ενός ατόμου. ''Τα προβλήματα των Αιγύπτιων στη Σαουδική Αραβία είναι ελάχιστα αν τα συγκρίνουμε με τον αριθμό (των εγκατεστημένων στη χώρα) που ξεπερνά τα δύο εκατομμύρια'', πρόσθεσε, καταδικάζοντας ''κάθε προσβλητική φράση που γράφτηκε στους τοίχους της σαουδαραβικής πρεσβείας στο Κάιρο''.
Το βράδυ του Σαββάτου οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι, η μεγαλύτερη πολιτική δύναμη της Αιγύπτου, ζήτησαν από τη Σαουδική Αραβία ''να ξανασκεφθεί την απόφαση για κλείσιμο της πρεσβείας και των προξενείων της''.