Στη σύλληψη Γερμανού προχώρησε η Αστυνομία στη Λεμεσό, χθες το απόγευμα. Ο 52χρονος, όπως ομολόγησε, επρόκειτο να πουλήσει έντεκα κιλά κάνναβη, τα οποία έφερε στην Κύπρο από χώρα του εξωτερικού, εκτελώντας, όπως είπε, οδηγίες άλλου προσώπου.
Μέλη της Αστυνομίας ήταν σε ετοιμότητα, έξω από το ξενοδοχείο όπου διέμενε ο Γερμανός, καθώς έφτασε στη Δύναμη σχετική πληροφορία. Ότι δηλαδή, ο 52χρονος θα έδινε την ταξιδιωτική βαλίτσα με τα έντεκα κιλά κάνναβη, σε άτομο το οποίο θα ερχόταν εκεί με αυτοκίνητο.
Όπως είπε ο Υποδιοικητής ΥΚΑΝ Στέλιος Σεργίδης «Μόλις ο 52χρονος πλησίασε το αυτοκίνητο, τα μέλη της Αστυνομίας επενέβηκαν για έλεγχο. Κατάφεραν να αποσπάσουν την βαλίτσα και να ακινητοποιήσουν τον 52χρονο, ωστόσο ο οδηγός του οχήματος, οδηγώντας με ιλιγγιώδη ταχύτητα, εγκατέλειψε τη σκηνή.»
Ο καταζητούμενος οδηγός, εγκατέλειψε το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο σε άλλη περιοχή της Λεμεσού. Τα μέλη της Αστυνομίας το εντόπισαν, το σφράγισαν, και το μετέφεραν στην Αστυνομική Διεύθυνση Λεμεσού, ενώ οι εξετάσεις συνεχίζονται.
Όπως πρόσθεσε ο κος Σεργίδης «Προέκυψε μαρτυρία εναντίον δύο ακόμα προσώπων, Ελληνοκύπριων, τριάντα τριών χρόνων και τριάντα οκτώ χρόνων, εναντίον των οποίων εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης. Αναζητήθηκαν, χωρίς ωστόσο να εντοπιστούν, και καταζητούνται.»
Όσο αφορά τον συλληφθέντα, οδηγήθηκε σήμερα ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λεμεσού, το οποίο και διέταξε την οκταήμερη κράτησή του.