Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Καταδικάζει με ανακοίνωση του ο Δημοκρατικός Συναγερμός την διάδοση ψευδών και κατασκευασμένων ειδήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αφορμή βίντεο που καταγράφηκε στο Νοσοκομείο Λεμεσού με υπόδικο και μέλη της αστυνομίας. 

Στην ανακοίνωση ο ΔΗΣΥ διαπιστώνει ότι υφίσταται ένα πρόβλημα που έχει να κάνει με την ευκολία στη διάδοση τους σε ηλεκτρονικά μέσα και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

"Φαίνεται ότι έγινε απόπειρα να τύχουν εκμετάλλευσης με δόλιο σκοπό τόσο το δικαίωμα νοσηλείας του καθενός στα δημόσια νοσοκομεία, όσο και η ευαισθησία του κοινού ως προς τα ανθρώπινα δικαιώματα και ειδικότερα τους συμπολίτες μας με κάποια αναπηρία, μέσω της διάδοσης μιας 'κατασκευασμένης' ψευδούς είδησης". 

Αναφέρει επίσης ότι ο πιο πάνω χειρισμός κάνει το έργο της αστυνομίας ακόμα πιο δύσκολο και πως θα πρέπει να προστατευτεί η προσπάθεια των Αστυνομικών να επιτελέσουν το έργο τους χάριν της δημόσιας ασφάλειας:

"Διαπιστώνουμε ακόμα πόσο εύκολα μπορούν να τύχουν εκμετάλλευσης οι ευαισθησίες της κοινής γνώμης, αλλά και η απαραίτητη διάσταση εγρήγορσης και κριτικής απέναντι στις εξουσίες του κράτους και την Αστυνομία".

Καταλήγει ο ΔΗΣΥ στην ανακοίνωση του πως η πολιτεία θα πρέπει να προβληματιστεί και ενδεχομένως να δημιουργηθούν κάποιοι μηχανισμοί άμυνας γι’ αυτό το ευρύτερα διαδεδομένο πρόβλημα της κατασκευής και διάδοσης ψεύτικων πληροφοριών και οι πολίτες, θα πρέπει να είναι προσεκτικοί και να διασταυρώνουν τις πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.