Τελέστηκε σήμερα από τον Ιερό Ναό του Αγίου Χαραλάμπους στην Αγλαντζιά, η κηδεία των λειψάνων του Μιχάλη και της Μαρίας Μαρωνίτη, που δολοφονήθηκαν το 1974 από τους Τούρκους εισβολείς και τα οστά τους ταυτοποιήθηκαν με τη μέθοδο του DNA.
Από τη σημερινή κηδεία απουσίαζαν οι δυο τους γιοι οι οποίοι έφυγαν από τη ζωή με το παράπονο ότι δεν μπόρεσαν να κηδεύσουν τους γονείς τους, οι οποίοι έφυγαν ο ένας στην αγκαλιά του άλλου στις 22 Αυγούστου του 1974.
Ο Διευθυντής του Γραφείου του Προέδρου Χρίστος Χριστοφίδης, εκφωνόντας τον επικήδειο λόγο, χαρακτήρισε τον Μιχάλη Μαρωνίτη ως άνθρωπο πράο και γαλήνιο και τη Μαρία Μαρωνίτη ως σύμβολο, όπως είπε, αγάπης και νοικοκυροσύνης, οι οποίοι «έφυγαν κυριολεκτικά ο ένας στην αγκαλιά του άλλου το πικρό εκείνο πρωινό μετά της 22 Αυγούστου του 1974». «Πρόκειται για μια εν ψυχρώ δολοφονία δύο άκακων, ηλικιωμένων ανθρώπων ηλικίας 77 και 75 χρόνων. Δύο μαρτύρων καλοσύνης και απλότητας οι οποίοι θυσιάστηκαν από το μένος του κατακτητή» ανέφερε.
Ο κ. Χριστοφίδης, αναφερόμενος στο θέμα των ταυτοποιήσεων, δήλωσε ότι σοβαρή είναι η πιθανότητα να διευθετηθεί ο ζήτημα που προέκυψε μεταξύ του Ινστιτούτου Νευρολογίας και Γενετικής και της ΔΕΑ για το πρόγραμμα των ταυτοποιήσεων, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει στηρίζει το έργο της Διερευνητικής Επιτροπής ώστε αφού ξεπεραστούν ολοκληρωτικά τα προβλήματα που πρόσφατα έχουν ταλανίσει την ολοκλήρωση του ανθρωπιστικού της έργου.