Με επίκεντρο τον κυκλικό κόμβο Αγίου Νικολάου, οι οπαδοί του Απόλλωνα πανηγύρισαν χθες βράδυ την κατάκτηση του 9ου κυπέλλου στην ιστορία της ομάδας τους, η οποία επικράτησε με 1-0 του Αποέλ, μέσα στο ΓΣΠ.
Χιλιάδες οπαδοί της Λεμεσιανής ομάδας συγκεντρώθηκαν μετά τη λήξη του αγώνα στον κυκλικό κόμβο Αγίου Νικολάου, αναμένοντας την άφιξη του λεωφορείου που μετέφερε ποδοσφαιριστές και τεχνική ηγεσία.
Κρατώντας σημαίες, φωνάζοντας συνθήματα και τραγουδώντας ύμνους της ομάδας, οι Απολλωνίστες υποδέχθηκαν λίγο πριν τα μεσάνυχτα το λεωφορείο των κυπελλούχων, ενώ πυροτεχνήματα φώτισαν τον ουρανό, δημιουργώντας ένα εορταστικό κλίμα.
Οι πανηγυρισμοί συνεχίστηκαν μέχρι τις πρωινές ώρες, υπό τη διακριτική παρουσία της αστυνομίας, χωρίς να παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα.