Η συζήτηση για το πολυνομοσχέδιο διεξάγεται χωρίς την παρουσία των 17 βουλευτών της Χρυσής Αυγής, αφού σύσσωμη, η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος αποκλείστηκε από τη διαδικασία με απόφαση της Ολομέλειας του Σώματος, με αφορμή τη χειροδικία του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη κατά του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της ΝΔ Νίκου Δένδια, την περασμένη Δευτέρα, κατά τη συζήτηση του πολυνομοσχεδίου στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.
Ωστόσο, όπως διευκρίνισε ο πρόεδρος της Βουλής Νικόλαος Βούτσης, οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής, σύμφωνα με τον Κανονισμό (άρθρο 81), έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν στις ονομαστικές ψηφοφορίες, με τις οποίες θα κλείσει η κοινοβουλευτική διαδικασία επί του πολυνομοσχεδίου αύριο το βράδυ.