Τέλος στην ταλαιπωρία των εγκλωβισμένων ιδιοκτητών ακινήτων μετά τα προβλήματα που προέκυψαν από την εφαρμογή της νομοθεσίας που είχε ψηφίσει η βουλή έρχονται να βάλουν οι κανονισμοί που συζήτησε σήμερα η επιτροπή νομικών της βουλής.
Με τους κανονισμούς η βουλή έρχεται να κατοχυρώσει τους ιδιοκτήτες οι οποίοι δεν είχαν την δυνατότητα να καταθέσουν τα αγοραπωλητήρια έγγραφα τους με συγκεκριμένη διαδικασία.
Θα πρέπει δηλαδή να υποβάλουν αίτηση στο δικαστήριο με την οποία θα ζητούν να τους παραχωρηθεί το δικαίωμα να τα καταθέσουν για σκοπούς ειδικής εκτέλεσης και το δικαστήριο θα αποφασίζει και θα επιτρέπει την κατάθεση ή όχι.
«Είναι μία σημαντική όλο των κομμάτων αποτέλεσμα προβλημάτων κατοχυρώνουμε δικαιώματα ανθρώπων που δεν έφταιξαν,» ανέφερε ο Άριστος Δαμιανού.
Σύμφωνα με όσα λέχθηκαν στην επιτροπή νομικών πρόκειται για χιλιάδες ιδιοκτήτες οι οποίοι παραμένουν εδώ και χρόνια εγκλωβισμένοι των επιχειρηματιών γης. Οι κανονισμοί θα οδηγηθούν στην ολομέλεια μέσα στον Ιούνιο.