Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στη Νέα Υόρκη θα βρεθεί στο τέλος της βδομάδας ο ειδικός σύμβουλος του ΓΓ για την Κύπρο, Εσπεν Μπαρθ Έϊντε, για να ενημερώσει τον ΓΓ του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες για τις τελευταίες εξελίξεις στις ειρηνευτικές συνομιλίες και την πορεία απ`  εδώ κι εμπρός.

Όπως ανέφερε χθες ο εκπρόσωπος του ΓΓ του ΟΗΕ, Στεφάν Ντουζαρίκ, στη διάρκεια της καθημερινής ενημέρωσης των ανταποκριτών, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο κατοχικός ηγέτης,  συναντήθηκαν υπό την αιγίδα του Ειδικού Συμβούλου του Γενικού-Γραμματέα, Έσπεν Μπαρθ Έϊντε στο πλαίσια της αποστολής των καλών υπηρεσιών των Ηνωμένων Εθνών, για να συνεχίσουν τις συνομιλίες για το Κυπριακό.

"Έγινε μια καλή συζήτηση μεταξύ των δύο πλευρών σε διάφορα σημαντικά ζητήματα, ακόμη και αν εξακολουθούν να παραμένουν αρκετές διαφορές" ειπε.

Ο πρόεδρος Αναστασιάδης και ο κατοχικός ηγέτης έχουν προγραμματίσει δύο ακόμη συναντήσεις που θα πραγματοποιηθούν τις επόμενες δύο εβδομάδες και συγκεκριμένα στις 11 και 17 Μαΐου.

Τα Ηνωμένα Έθνη, σημείωσε, "ευελπιστούν ότι θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να προωθήσουν αποφασιστικά τη διαδικασία στις κρίσιμες εβδομάδες που θα ακολουθήσουν".