Σε καταγγελία για «βόλεμα κόκκινων παιδιών» προέβη ο βουλευτής του Δημοκρατικού Συναγερμού, Ανδρέας Κυπριανού. Οι καταγγελίες ακούστηκαν στη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών της Βουλής, και αφορούν απόσπαση τεχνικού στη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Δημοκρατίας στις Βρυξέλλες.
Καταγγελίες για ευνοϊκή μεταχείριση δημοσίου υπαλλήλου, ο οποίος ήταν υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο του ΑΚΕΛ στις βουλευτικές εκλογές του 2011, ακούστηκαν κατά της συνεδρίαση της Επιτροπή Θεσμών της Βουλής.
Όπως αναφέρθηκε, πρόκειται για απόσπαση περιβαλλοντικού ακολούθου στη Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το θέμα ενέγραψε ο Βουλευτής του Δημοκρατικού Συναγερμού, Ανδρέας Κυπριανού, ο οποίος ανέφερε ότι εσκεμμένα καθυστέρησε η πλήρωση της θέσης μέχρι την ολοκλήρωση των βουλευτικών εκλογών, και ότι ενώ προβλεπόταν η κάλυψη της θέσης από λειτουργό τελικά καλύφθηκε από τεχνικό, ο οποίος μάλιστα λαμβάνει επιπλέον εξήντα χιλιάδες ευρώ ετησίως.
Η γενική διευθύντρια του Υπουργείου Γεωργίας, Αίγλη Παντελάκη, απάντησε στις καταγγελίες.
Οι άνθρωποι προσλαμβάνονται βάση των ικανοτήτων τους, απάντησε στις καταγγελίες η βουλευτής του ΑΚΕΛ Ειρήνη Χαραλαμπίδου.
Κατά τη συζήτηση αναφέρθηκε από εκπρόσωπο της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας ότι δεν υπάρχουν κριτήρια για τις αποσπάσεις, όπως συμβαίνει με τους διορισμούς.
Ο κ. Κυπριανού παρευρέθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και συνέχισε πυροβολώντας. Δείτε τοο σχετικό βίντεο:
Για βόλεμα κόκκινων παιδιών έκανε σήμερα λόγο ο βουλευτής του Δημοκρατικού Συναγερμού Ανδρέας Κυπριανού.
Οι καταγγελίες ακούστηκαν ενώπιων της επιτροπής θεσμών της βουλής η οποία συζητούσε τα κριτήρια με τα οποία γίνονται οι αποσπάσεις λειτουργών του δημοσίου στην Μόνιμη Αντιπροσωπεία μας στην Ευρωπαϊκή ένωση.