Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Νέο αξονικό τομογράφο παρέλαβε σήμερα το γενικό νοσοκομείο Λεμεσού μετά από πρωτοβουλία της ΟΠΑΠ Κύπρου.

Οι ασθενείς θα μπορούν να κάνουν την αναγκαία εξέταση χωρίς να μεταβαίνουν σε νοσοκομεία άλλων πόλεων. Την επίσημη παράδοση έκαναν ο Υπουργός Υγείας, Γιώργος Παμπορίδης και ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΠΑΠ, Δημήτρης Αλετράρης.

Στην ιδιαίτερη σημασία που δίνει η ΟΠΑΠ στις ανάγκες των νοσοκομείων της χώρα μας όλα αυτά τα χρόνια, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δημήτρης Αλετράρης.

Όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος ΟΠΑΠ Κύπρου Δημήτρης Αλετράρης  «Θεωρούμε ότι με την εγκατάσταση αυτού του συστήματος, η οποία έχει ολοκληρωθεί συνδράμουμε στην ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει το νοσοκομείο Λεμεσού στους ασθενείς συνανθρώπους μας. Τα τελευταία 5 χρόνια δώσαμε ιδιαίτερη σημασία στις ανάγκες του νοσοκομείου μας για τη παροχή μηχανημάτων που αθροίζονται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ.»

Ο κύριος Παμπορίδης στον χαιρετισμό του αναφέρθηκε και στις ελλείψεις προσωπικού που αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο νοσοκομείο.

«Η εγκατάσταση των δυο συστημάτων και η εκπαίδευση του προσωπικού έχει ήδη ολοκληρωθεί στα 2 νοσοκομεία και τα ακτινολογικά τμήματα έχουν ήδη προχωρήσει στην εξυπηρέτηση των ασθενών και το νέο εξοπλισμό.  Υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης της ομάδας, η οποία έχει δρομολογηθεί και εντός των βδομάδων από σήμερα και θα έχει συμπληρωθεί με δυο περαιτέρω ακτινολόγους .»

Ο Υπουργός Υγείας και η Διευθύντρια του γενικού νοσοκομείου Λεμεσού εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους προς την ΟΠΑΠ για  την ευαισθησία που επιδεικνύει σε θέματα υγείας ενώ αναμένουν όπως είπαν και τον Μαγνητικο Τομογράφο.