Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Εκατόν δύο χρόνια συμπληρώθηκαν σήμερα από τη γενοκτονία των Αρμενίων από τους Νεότουρκους.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης και η Κυβέρνηση καταδικάζουν με τον πιο σθεναρό τρόπο το αποτρόπαιο έγκλημα της γενοκτονίας των Αρμενίων, αναφέρει σε γραπτή του δήλωση ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Νίκος Χριστοδουλίδης.

Ο κ. Χριστοδουλίδης σημειώνει πως η μέρα αυτή αποτελεί όνειδος στην Ιστορία της ανθρωπότητας, υπογραμμίζοντας πως "η Κυβέρνηση εκφράζει την αμέριστη αλληλεγγύη και συμπαράστασή της προς τον λαό της Αρμενίας και επαναλαμβάνει την πλήρη στήριξή της στην προσπάθεια για αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων από το διεθνή παράγοντα".

Τη γενοκτονία των Αρμενίων καταδικάζουν με ανακοινώσεις τους κόμματα και κοινωνικά σύνολα.