Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το έθιμο με τα “μπότια” αναβιώνει κάθε χρόνο στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στην Πάτρα, στην Άνω Πόλη, το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου.

Ο ιερέας κλείνεται στο ιερό, έως ότου φθάσει η στιγμή της πρώτης Ανάστασης. Τότε βγαίνει από την ωραία πύλη για να αναγγείλει το μήνυμα της πρώτης Ανάστασης. Στη συνέχεια πετάει με δύναμη τα μπότια για να σπάσουν, ενώ από τον γυναικωνίτη αφήνονται πολύχρωμα λουλούδια.

Το έθιμο κάθε χρόνο προσελκύει όλο και περισσότερους Χριστιανούς οι οποίοι πηγαίνουν να παρακολουθήσουν την πρώτη Ανάσταση στη συγκεκριμένη εκκλησία.