Εννιά οχήματα καταστράφηκαν μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε σήμερα τα ξημερώματα σε μάντρα αυτοκινήτων στην Αγία Νάπα.
Η φωτιά τέθηκε εκ πρώτης όψεως κακόβουλα, γύρω στις τρεις σήμερα τα ξημερώματα και κινητοποιήθηκαν για την κατάσβεση μέλη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Η αξία των οχημάτων που καταστραφήκαν δεν έχει ακόμα υπολογιστεί.
Η σκηνή αποκλείστηκε και φρουρείται ενώ σήμερα θα διενεργηθούν εξετάσεις από την Αστυνομία, την Πυροσβεστική και την Ηλεκτρομηχανολογική Υπηρεσία για να διαπιστωθεί ο τρόπος με τον οποίο ενήργησαν οι δράστες.