Μέχρι το τέλος του Απρίλη θα έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση συντήρησης και αποκατάστασης του Μοναστηριού του Αγίου Παντελεήμονος στην κατεχόμενη Μύρτου.
Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε για το θέμα η επιτροπή προσφύγων της βουλής η πρώτη φάση αφορά στην εκκλησία και ότι έχει σχέση με αυτή όπως τις τοιχογραφίες και τα στέγαστρα στο υπόλοιπο μοναστήρι που σχετίζονται με την σταθεροποίηση του.
Αναφέρθηκε επίσης ότι στον Άγιο Παντελεήμονα βρέθηκαν καινούργια στοιχεία για την ιστορία του κτίσματος και πως έχει στηριχθεί το μοναστήρι και όλο το μοναστηριακό σύμπλεγμα.
Η πρόεδρος της επιτροπής Σκεύη Κουκουμά ανέφερε ότι θα σταλεί επιστολή στον πρόεδρο της δημοκρατίας που να του ζητά περαιτέρω ενίσχυση της τεχνικής επιτροπής για την πολιτιστική κληρονομιά.
Το κόστος της πρώτης φάσης ανήλθε στις 766 χιλιάδες και η τεχνική επιτροπή αναζητά το κονδύλι για την επόμενη φάση.
Αξίζει να αναφερθεί ότι πολλά έργα των κατεχομένων δόθηκαν σε μελετητές