Αναστάτωση προκλήθηκε τις πρωινές ώρες όταν άγνωστοι τηλεφώνησαν στην Πυροσβεστική Υπηρεσία για τοποθέτηση βόμβας στο Διοικητήριο (υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης).
Οι αρμόδιες υπηρεσίες τέθηκαν σε συναγερμό και κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών μετέβη στο ΥΜΑΘ όπου ερεύνησε εξονυχιστικά το χώρο, χωρίς να βρεθεί κάτι ανησυχητικό.