Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τους πεσόντες και αγνοούμενους Οδυσσέα Ηλία, Παναγιώτη Ζαχαρίου, Νίκο Κυριάκο, Μιχάλη Παράσχο και Παναγιώτη Κιοττή, τιμά το κοινοτικό συμβούλιο Αγίου Ανδρονίκου Καρπασίας μαζί με το προφυγικό σωματείο Αγίου Ανδρονίκου  Καρπασίας. 

Το μνημόσυνο θα τελεστεί την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017, στην εκκλησία Αποστόλου Ανδρέα και Αγίας Φωτεινής στον Συνοικισμό Κολοσσίου. 

Μετά το περας του μνημοσύνου θα ακολουθήσει τρισάγιο και κατάθεση στεφάνων στο Μνημείο Πεσόντων και Αγνοουμένων κατά την τουρκική εισβολή του 1974. Στις 11 το πρωί θα πραγματοποιηθεί αιμοδοσία στην μνήμη τους στο Β' Ιατρικό Κέντρο Συνοικισμό Κολοσσίου.