Η διαδικασία ενώπιον του μόνιμου Κακουργιοδικείο Λάρνακας για το τετραπλό φονικό της Αγίας Νάπας ξεκίνησε λίγο μετά τις 10 το πρωί με την κατάθεση του αστυνομικού της ΜΜΑΔ Γιώργου Χαραλάμπους ο οποίος βρισκόταν το μοιραίο βράδυ της 23 Ιουνίου στο εστιατόριο όπου διαπράχθηκε το άγριο φονικό .
Σύμφωνα με την κατάθεση του ο Χαραλάμπους βρέθηκε στο εστιατόριο μετά από μήνυμα που έλαβε από φιλικό του πρόσωπο.
Όπως ανέφερε ενώ έτρωγαν θυμάται πως ο ένας εκ των φρουρών του Φάνου Καλοψιδιώτη ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στους κατηγορουμένους σηκώθηκε από το τραπέζι και άρχισε να μιλά στο κινητό του τηλέφωνο
Λίγα λεπτά αργότερα σύμφωνα με τον μάρτυρα άκουσε δύο πυροβολισμούς, αισθάνθηκε κάψιμο στο χέρι και βούτηξε προς τα αριστερά στο έδαφος για να προστατευτεί. Εκεί είδε το ένα παιδί του Ηλία Χατζηευθυμίου να ουρλιάζει και να είναι σε κατάσταση πανικού και το τράβηξα κάτω από το τραπέζι. Εκείνη την στιγμή σύμφωνα με τον Γιώργο Χαραλάμπους προσπάθησε να πάρει το τσαντάκι με το υπηρεσιακό του όπλο που ήταν κρεμασμένο στην καρέκλα για αυτοάμυνα αλλά δεν πρόλαβε. Εντύπωση προκάλεσε και η μαρτυρία του Χαραλάμπους πως είδε τον ένα εκ των δύο εκτελεστών ο οποίος ακόμα καταζητείται Αλεξ Burelli 10 με 15 μέρες πριν την επίθεση να περνά έξω από το εστιατόριο, με σκυφτό το κεφάλι φορώντας γαλάζια φανέλα.
Σύμφωνα με τον Χαραλάμπους ο Φάνος Καλοψιδιώτης εξέφραζε φόβους για την ζωή του αλλά ο ίδιος δεν γνώριζε ποιοι ήταν αυτοί τον απειλούσαν. Κατά την σημερινή διαδικασία όπως και τις προηγούμενες φορές πάνοπλα μέλη της ΜΜΑΔ βρίσκονταν εντός και εκτός της αίθουσας του δικαστηρίου. Η ακροαματική διαδικασία θα συνεχιστεί τη Δευτέρα.