Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκαν σε μέλη διοικήσεων του νοσοκομείου Αγ. Παύλος στη Θεσσαλονίκη, καθώς την περίοδο 2004-2009 και ενώ οι κλινικές είχαν μεταφερθεί σε άλλα νοσοκομεία, το δημόσιο πλήρωνε ενοίκιο κάθε μήνα μέχρι και 12.740 ευρώ για ένα κτίριο το οποίο παραμένει «φάντασμα» μέχρι και σήμερα. Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ εδώ.

Από τα ενοίκια που καταβάλλονταν υπολογίζεται οτι έχει χαθεί περίπου μισό εκατομμύριο ευρώ, γεγονός που προκάλεσε την παρέμβαση του εισαγγελέα, ο οποίος άσκησε ποινές διώξεις κατά παντός υπευθύνου για το αδίκημα της απιστίας.

Μέχρι το 1999 στεγαζόταν το νοσοκομείο Άγιος Παύλος στο κτίριο στην οδό Φράγκων, το κράτος όμως συνέχιζε να πληρώνει ενοίκιο που άγγιζε περίπου τις 13.000 ευρώ μηνιαίως στην καθολική αδελφότητα που ανήκει το οικοδόμημα, καθώς σκόπευε αρχικά να το μετατρέψει σε κέντρο Υγείας αστικού τύπου. Ωστόσο το σχέδιο αυτό εγκαταλείφθηκε.

Τελικά, μετά από έξι χρόνια, το 2009, οι διοικούντες του νοσοκομείου αποφάσισαν να μην καταβάλουν ενοίκιο καθώς το κτίριο έμενε ανεκμετάλλευτο. Ήδη όμως είχαν χαθεί 500.000 ευρώ από τα ενοίκια. Μέχρι πριν από λίγο καιρό το κτίριο χρησιμοποιείτο από άστεγους που απομακρύνθηκαν μετά από επιχείρηση της αστυνομίας.

Την υπόθεση έχει αναλάβει πλέον ειδικός ανακριτής που θα καλέσει σε απολογία όλους τους εμπλεκόμενους.