Σε ανακοίνωση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας αναφέρεται ότι η ώρα 01.57 λήφθηκε κλήση για πυρκαγιά σε όχημα στην οδό Βελεστίνου στη Λεμεσό.
Το όχημα ήταν σταθμευμένο στην άκρη του δρόμου μπροστά από την οικία του ιδιοκτήτη.
Ανταποκρίθηκε ο Πυροσβεστικός Σταθμός Αγίου Ιωάννη με 2 οχήματα και η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο η ώρα 02.11. Το όχημα υπέστη εκτεταμένες ζημιές.
Από εξετάσεις που διενεργήθηκαν διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για εμπρησμό.