Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Αρχίζουν σύντομα τα έργα ανακαίνισης των θαλάμων του ψυχιατρικού νοσοκομείου Αθαλάσσας ενώ παράλληλα τροχοδρομούνται και οι διαδικασίες ανέγερσης νέου ψυχιατρικού νοσοκομείου.

Αυτό ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας Γιώργος Παμπορίδης μετά τη διϋπουργική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο προεδρικό υπό τον Πρόεδρο Αναστασιάδη

Όπως είπε «Μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδος θα αρχίσουν οι εργασίες στους δυο πρώτους θαλάμους και αμέσως μετά το καλοκαίρι θα αρχίσει η παράδοση των θαλάμων οι οποίοι ανακαινίζονται εκ περιτροπής και σταδιακά. Το έργο θα γίνει από τα Δημόσια Έργα και άρα δεν υπάρχουν διαδικασίες προσφοριοδότησης, σύνταξης όρων κλπ, κάτι που, θα εξοικονομήσει πόρους»

Σε πρώτη φάση θα ανακαινισθούν έξι θάλαμοι του Νοσοκομείου Αθαλάσσας. Ακολούθως θα ανακαινιστεί πλήρως ο θάλαμος 14, που ήταν κλειστός, ώστε να προσφέρονται ειδικές υπηρεσίες σε άτομα ουσιοεξαρτώμενα.

Ο Διευθυντής Υπηρεσιών ψυχικής υγείας Γιάννης Καλακούτας είπε ότι «Έχει παρθεί απόφαση ώστε ο θάλαμος 14 που ήτανε κλειστός και αφορούσε άτομα με πρώην πνευματική καθυστέρηση, θα γίνει θάλαμος για αποτοξίνωση»

Την ίδια ώρα αρχίζουν και οι διαδικασίες για την ανέγερση νέου σύγχρονου Ψυχιατρικού Νοσοκομείου. Θα γίνει καταγραφή των προδιαγραφών όπως τις θέλουν το Υπουργείο Υγείας και οι Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας για να δοθούν στο αρμόδιο τμήμα των Δημοσίων Εργων για επεξεργασία και για τη δημιουργία των αρχιτεκτονικών σχεδίων.