Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Διαμαρτυρία έξω από το κτίριο της βουλής των αντιπροσώπων πραγματοποίησε μικρή ομάδα εκπαιδευτικών κυρίως τουρκοκύπριοι οι οποίοι διαφωνούν με την απόφαση της βουλής να γιορτάζεται το ενωτικό δημοψήφισμα του 1950.

Τα μέλη της απεξάρτησης ομοσπονδίας επανενωμένη Κύπρος συγκεντρώθηκαν έξω από την βουλή γύρω στις τρείς το απόγευμα την ώρα που ολοκληρωνόταν η συνεδρίαση της ολομέλειας του σώματος.

Υποστήριξαν ότι δεν έχει βαρύνουσα σημασία για την παιδεία ο εορτασμός του ενωτικού δημοψηφίσματος και πως δεν θα πρέπει να γιορτάζεται. Μάλιστα κρατούσαν πανό πάνω στο οποίο αναγραφόταν ναι στον στόχο της επανένωσης.