Διαμαρτυρία έξω από το κτίριο της βουλής των αντιπροσώπων πραγματοποίησε μικρή ομάδα εκπαιδευτικών κυρίως τουρκοκύπριοι οι οποίοι διαφωνούν με την απόφαση της βουλής να γιορτάζεται το ενωτικό δημοψήφισμα του 1950.
Τα μέλη της απεξάρτησης ομοσπονδίας επανενωμένη Κύπρος συγκεντρώθηκαν έξω από την βουλή γύρω στις τρείς το απόγευμα την ώρα που ολοκληρωνόταν η συνεδρίαση της ολομέλειας του σώματος.
Υποστήριξαν ότι δεν έχει βαρύνουσα σημασία για την παιδεία ο εορτασμός του ενωτικού δημοψηφίσματος και πως δεν θα πρέπει να γιορτάζεται. Μάλιστα κρατούσαν πανό πάνω στο οποίο αναγραφόταν ναι στον στόχο της επανένωσης.