Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Όχημα κάηκε ολοσχερώς το πρωί, ενώ ήταν σταθμευμένο στη Λεωφόρο Μακεδονίτισσας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, στις 02:51 η Υπηρεσία έλαβε μήνυμα για πυρκαγιά σε όχημα στη Λεωφόρο Μακεδονίτισσας και για την κατάσβεση της ανταποκρίθηκε ο Πυροσβεστικός Σταθμός Λακατάμιας με δύο οχήματα.

Η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο η ώρα 03.13.

Τα αίτια της πυρκαγιάς θα διερευνηθούν σήμερα.