Όχημα κάηκε ολοσχερώς το πρωί, ενώ ήταν σταθμευμένο στη Λεωφόρο Μακεδονίτισσας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, στις 02:51 η Υπηρεσία έλαβε μήνυμα για πυρκαγιά σε όχημα στη Λεωφόρο Μακεδονίτισσας και για την κατάσβεση της ανταποκρίθηκε ο Πυροσβεστικός Σταθμός Λακατάμιας με δύο οχήματα.
Η πυρκαγιά τέθηκε υπό έλεγχο η ώρα 03.13.
Τα αίτια της πυρκαγιάς θα διερευνηθούν σήμερα.