Στην Κωνσταντινούπολη μεταβαίνει σήμερα ο τ/κ ηγέτης, Ντερβίς Έρογλου, για να παραστεί στο εκπαιδευτικό φόρουμ ''t-MBA summit'', που οργανώνεται από τα εκπαιδευτήρια Doga.
Όπως μεταδίδεται στα κατεχόμενα, την Τετάρτη ο ηγέτης του κατοχικού καθεστώτος θα μεταβεί στην πόλη Sanliurfa, για να μιλήσει σε συνέδριο που οργανώνει το πανεπιστήμιο Harran.
Τον κ. Έρογλου συνοδεύει η σύζυγός του, Μεράλ, καθώς και εκπρόσωπος του λεγόμενου προεδρικού του γραφείου.
Ο τ/κ ηγέτης επιστρέφει στα κατεχόμενα το ερχόμενο Σάββατο.