Ακυρώθηκε τελικά η νέα συνάντηση των διαπραγματευτών.
Τα Ηνωμένα Έθνη δήλωναν νωρίτερα αβέβαια κατά πόσο, ως έχουν τα πράγματα τώρα, θα πραγματοποιηθεί η προγραμματισμένη για αύριο συνάντηση των διαπραγματευτών των δύο πλευρών, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο Τύπου Αλίμ Σεντίκ.
"Υπάρχει προγραμματισμένη συνάντηση των διαπραγματευτών. Μετά τις σημερινές δηλώσεις του κ. Ακιντζί δεν είμαστε σίγουροι εάν θα πραγματοποιηθεί αυτή η συνάντηση," δήλωσε στο Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων.Κανείς δεν γνωρίζει εάν θα γίνει η αυριανή συνάντηση, είπαν εξάλλου στο Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, διπλωματικοί κύκλοι για το ίδιο θέμα.
Ακιντζί: Θα πάω στη συνάντηση, αλλά το μόνο θέμα θα είναι η απόφασης της Βουλής
Κατά μεγάλη πιθανότητα η προγραμματισθείσα για την Τρίτη συνάντηση των δύο διαπραγματευτών δεν θα πραγματοποιηθεί,δήλωσε νωρίτερα ο κατοχικός ηγέτης.
Σε δηλώσεις του, όπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, μετά τη συνάντηση που είχε με την Ειδική Αντιπρόσωπο του ΓΓ του ΟΗΕ για το Κυπριακό, Ελίζαμπεθ Σπέχαρ, ο κ. Ακιντζί αναφέρθηκε και στην επικείμενη συνάντησή του με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη, λέγοντας ότι “θα πάω σε αυτή τη συνάντηση, αλλά το μόνο θέμα θα είναι αυτό (η απόφασης της Βουλής). Δεν μπορεί να συζητηθεί άλλο θέμα. Θα τους εξηγήσω και αυτούς όπως σας εξήγησα και εσάς. Θα τους πως κατ ιδίαν ότι θα πρέπει επιτέλους να πάρουν μια απόφαση για το θέμα αυτό. Δεν έχει νόημα να πάμε εκεί και να κάνουμε διαπραγματεύσεις αν υπάρξει βήμα στο θέμα αυτό”.
Είπε ακόμα ότι ζήτησε από την κα. Σπέχαρ να διαβιβάσει την απογοήτευση της τ/κ πλευράς για την απόφαση της Βουλής για εορτασμό στα σχολεία του ενωτικού δημοψηφίσματος.
“Αν η ε/κ πλευρά δεν κάνει βήμα τότε δεν υπάρχει νόημα για διαπραγματεύσεις”, σύμφωνα με τον κ. Ακιντζί, ο οποίος σημείωσε ότι κατά τη συνάντηση την Πέμπτη των δύο ηγετών το μόνο θέμα θα είναι η απόφαση της Βουλής.
Είπε ακόμα ότι θα αναμένει μέχρι τη συνάντηση της Πέμπτης να δει τις ενέργειες του Προέδρου Αναστασιάδη τις οποίες και θα αξιολογήσει.