Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Από αναβολή σε αναβολή πάνε οι τρεις νομοθεσίες για έλεγχο του καπνίσματος, αφού ούτε και σήμερα υπήρξε απόφαση από την Ολομέλεια της Βουλής παρά τη μακρά συζήτηση. 

Υπέρ της αναβολής τάχθηκαν ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, Οικολόγοι, ΕΛΑΜ και ο βουλευτής της Αλληλεγγύης, Γιώργος Παπαδόπουλος. Ενώ εναντίον τάχθηκαν ΑΚΕΛ, ΕΔΕΚ, ο βουλευτής του ΔΗΣΥ Νίκος Νουρής, ο βουλευτής της Αλληλεγγύης Μιχάλης Γιωργάλλας και η Συμμαχία Πολιτών. Αποτέλεσμα 26 βουλευτές να ψηφίσουν υπέρ της αναβολής και 24 εναντίον, ενώ απείχαν ο Πρόεδρος της Βουλής, Δημήτρης Συλλούρης και η βουλευτής του ΔΗΣΥ Στέλλα Κυριακίδου. 

Νοουμένου ότι η προθεσμία έληξε χθες, η Κύπρος, πλέον, είναι υπό την απειλή προστίμου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για παραβίαση της σχετικής κοινοτικής νομοθεσίας. Ωστόσο, ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αβέρωφ Νεοφύτου, ανέφερε ότι η νομοθεσία θα ψηφιστεί οριστικά την ερχόμενη Παρασκευή και ως τότε δεν θα έχει προλάβει να κινηθεί ο γραφειοκρατικός μηχανισμός των Βρυξελλών για την επιβολή προστίμου. 

Νωρίτερα, εκπρόσωποι Συνδέσμων και Οργανώσεων επέδωσαν ψήφισμα στη Βουλή εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για τις τροπολογίες που αλλοιώνουν το νομοσχέδιο. 

Σημειώνεται ότι για το νομοσχέδιο του καπνίσματος υπάρχουν συνολικά δέκα τροπολογίες από όλες σχεδόν τις κοινοβουλευτικές ομάδες.