Στον απόηχο των όσων διαδραματίστηκαν το Σαββατοκύριακο στη Δερύνεια με την αναστάτωση των κατοίκων από τις απανωτές εκρήξεις στην περιοχή Μοναστηράκι δίπλα από την κατεχόμενη παραλία της Δερύνειας, τα Ηνωμένα Έθνη ενημέρωσαν σήμερα το Δήμαρχο ʼντρο Καραγιάννη για νέες ασκήσεις τις επόμενες μέρες.
Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Δερύνειας «Αυτή την εβδομάδα στις 8 και 9 του μήνα όπως και στις 13 του μήνα θα έχουμε εκ νέου βολές από τον κατοχικό στρατό και εμείς ως τοπική αρχή έχουμε ήδη δρομολογήσει τις διεργασίες για ενημέρωση των δημοτών μας και όλων των εμπλεκόμενων φορέων.»
Από το πρωί ο κύριος Καραγιάννης είχε συναντήσεις με μαθητές του Δήμου Δερύνειας αφού τα σχολεία τους γιτνιάζουν με την νεκρή ζώνη.
Όπως είπε «Σήμερα από το πρωί έφτασαν στα γραφεία του Δήμου μαθητές οι οποίοι με ενημέρωσαν για τις ανησυχίες τους αφού η Δερύνεια έχει σχολεία δίπλα στην νεκρή ζώνη και τα μέλη του κεντρικού μαθητικού συμβουλίου δευτέρου δημοτικού σχολείου Δερύνειας μου εξέφρασαν τις έντονες ανησυχίες τους μαζί με την διευθύντρια τους και εμείς τους διαβεβαιώσαμε πως θα προβούμε σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες.»
Ο κύριος Καραγιάννης ανέφερε ακόμη ότι η συνεχής αλλαγή προσώπων στην Ουνφικύπ αποτελεί αρνητικό παράγοντα στη συνεργασία του Δήμου με τα Ηνωμένα Έθνη.